Saturday, June 6, 2009

Hari - hari aku masih lagi sial

Ya.

Masih agak sial.

Gambar berkoyan koyan dalam memory card handphone n kamera pinjam dari kakak aku.

Dah melimpah limpah dah.

Tapi tak dapat jolok dalam komputer.

Nanti memory card jangkit virus.

Sebab tu aku takleh update blog.

Cam haram kan?

Mp3 player aku pon tak dapat charge. Nak charge kena jolok dalam komputer jugak. Transfer lagu lagu pun tak boleh. Nanti jangkit virus, Mp3 player takleh main.

Camne aku nak menjalankan aktiviti lalai kalo takde mp3?

Fak.

Fak.

Fak fak faketi fak.


Sekarang jam 2.46 pagi.

Hari ini ialah Hari Ulanghari ke-empat komputer aku masuk virus.

(Ulanghari = lawan kepada ulangtahun.)

Dah segala macam jenis antivirus aku masuk. Still gagal. Semua detect tapi takleh buang.

Watafak?

Rasa nak tukar terus je hard disk pon ada.

Haish....

Mana la nak cari duit beli hard disk model lama nih......

Pau duit Sofia mungkin?

Eh, tak boleh.

Duit Sofia datang dari Aktiviti J.J. Haram.

**************************************

Jangan ditanya pada aku Aktiviti J.J tu apa.

Tanya Sofia. Dia expert. Tapi sekarang dah insaf.

8 comments:

A s h i k i n said...

aku rase ko kena mandi bunga la...?

Pana Sensei said...

nk kate bodo tak gak..

p la antau kedai..

mintk die yg backupkan..

smp bile ko nk bia die ad hiv?

RustyTurtle said...

mesti ko seminggu tinggal subuh nih...
wes...
saje nk kasi ko tensen...
aku main game baru:
Dragonica online...
best syall..
ble2 com ko ok join la..

p/s: jgn tinggal subuh

safwan said...

to kayne: mandi bunga tu tujuan lain...hehehe

to pana: aku x hntr sbb aku taknak kalah kpd virus tu. Ego seorg lelaki. ko harus faham..

lgpon org kedai tu tak reti nk setelkan prob blue screen com aku.

aku kata wtf, motif bukak kedai kalo tak reti?

to jeng: Ish, tak bek ko wat tuduhan melulu...wahahaha

tgk ah dl..maybe kat shah alam kot aku repair..kedai komputer kat ganu ni cam tak educated sket. rujuk komen aku kpd pana kat atas.

bile ko nak online ro weh..? camne aku nk eksyen aku ade moonlight flower card ngan dark lord card ngan abysmall knight card...? hahhaa...

qieynah said...

aku rase aku tau jj tu ape? jual samting kan?

qieynah said...

aku rase aku tau jj tu ape? jual samting kan?

safwan said...

to kinah: mu ni...sudah tauhu timun cina pula. dah tahu tanya pula. hahaha...

STC said...

guna la avast antivirus...best weh.. free lak tu..