Thursday, July 15, 2010

Benda paling pointless

Tak perlu naik bas Rapid T529 pegi komuter, naik komuter sampai KL Sentral, tukar Rapid Kelana jaya line sampai Kelana Jaya, turun kat Kelana Jaya tu kau pergi 7 eleven semata mata nak beli air mineral kalau kat depan rumah je pun dah ada 7 eleven.


5 comments:

tujoh lobang said...

تيدق ترکات اڤا٢ بيلا کوليهت سموا اين


wahahahaha :P

Ims said...

ops. i like your layout though.

safwan said...

to azli: tu ada je benda nak kata tu... hahaha

to ims: why, thanks mate!

HEROICzero said...

ku lihat ke, ku baca, Azli? haha!

lain kali, trus jek g stesen wangsa maju. roger aku, aku amek, kita lepak!

jom~!!

*seluar slack aku mana? cis kamu! nak kelas neh oi~

safwan said...

weh! aku tak bg lagi ke sluar slack tu? sry weh! wiken ni aku bg kau!