Saturday, August 1, 2009

satu post nakal dari anak nakal.

One fateful day before the semester starts.


Situation: My mom, my dad, Hanim my sister and me were having lunch.


Hanim: Ayoh, ayoh sayang orang dok?

Dad : (Malas nak layan) Sayang sikit sikit. (Lalu menyuap nasi dalam mulut.)

Hanim: Ayoh sayang mak dok?

Dad : Malas jawab. (Sambil menggumpal nasi dalam pinggan.)

Hanim : Kenapa?

Dad : Kekgi Wang tulis dalam blog dia.


Lantas dia mengambil nasi yang digumpal tadi untuk dimasukkan ke mulut, tapi dia masukkan slow slow. Kadar kunyahan 0.5 rpm. Satu tenungan tajam diberi dari ayah aku. Muka threatening. Serious macam villain villain cerita James Bond. Tapi aku maintain kool. Siap gelak gelak.

Oh Ayoh. Ketahuilah bahawa anakmu yg tengah ni mempunyai 1001 idea idea nakal untuk mention Ayoh dalam blog Wang dan nampak kiut.

Selamat Hari Lahir ke-61, Encik Abu Bakar.

Tua macam mana pun anda, anda tetap hensem.




Picture taken 2 years ago in Langkawi Island.




P/s: Ayoh nak cakap ayoh sayang Mak la tu, kan, kan? Betul tak? Hehehehehe....

12 comments:

boleblah (bb) said...

ngeh3..

HEROICzero said...

jambu seh ayah ko.. x cm ko un.. =D

Sang Petapa said...

hohoho...ko antara slumber writer yg aku penah jpe...nt aku wat award utk ko...keep on story2...sbb mmg best dgr ko ngarut...terhibur...huhuhu...kiut2...

hajar :: aisyah said...

ayoh mu malu2 kucin nok oyak gitu depan mu wang..mu nakal bena

safwan said...

to boleblah:

hehe...

to adil:

aku mmg tak jambu...aku sofistikated... hahaha

to midin:

thx midin... jgn puji aku lebih2 dow..kembung perut...

to hajar:

hahaha...mungkin la...

axer713 said...

sofistikated...??? celah mane tu...???

safwan said...

celah nk describe bentuk badan aku.

bpak aku slim and slender, aku bergunung ganang.

tak perlu ko tanya mana gunung aku. sure ko tau. hahaha

axer713 said...

ko ni safwan, ko cakap cmtu pun dah cukup detail dah... hahaha...

fiterisalim said...

hahaha syg yg disimpan tu la syg yg plg romantik.. :P

hajar :: aisyah said...

fit ^_^
saya suka statement kamu

Azie Nazri said...

comelnyeeeeeeeeeeeeeeeee!

safwan said...

to azim:

takot ko dapat different meaning je..hehehe

to fitri:

haha...betul2!

to hajar:

kan? romantik gak fit sebenarnye eh? tgk luar cam garang je...huhuh

to azie:

bapak ke anak dia yg comel ni?