Friday, March 19, 2010

Ini untuk awak

Walaupun Kekda, kakak saya dah naik muak dengan tulisan2 jiwang saya,

Walaupun Pok Pih, adik saya berkali kali bahan saya sampai saya takde bahan nak bahan dia balik,

Walaupun Kak Yuni, kakak ipar saya akan muntah hijau dengan tahap jiwang post ni,

Dan dengan tulis benda ni saya akan menambah lagi darjat kemeluatan diorang terhadap kejiwangan saya,

Tetap saya nak tujukan lagu ni untuk awak.

Hanya awak sorang.

Dengan harapan awak pun rasa yang sama kat saya.





:)

5 comments:

tujoh lobang said...

menatang youtube tu pun dah ko taruk kaler pink....

jiwang jugak ko ni ye.

:)

safwan said...

lol

harus~

HEROICzero said...

hahaha.... terbaikkkk~ =)

pokpih said...

ade awek sungguh ke imaginary neh?hahaha

Aziz said...

Imaginary Awek?

Hahahahaha.

Good one! (",)