Thursday, January 20, 2011

Seperti pisau menusuk dada lalu dipulas pulas kaw kaw

Hatta arakian ceritera bermula tatkala Aku, Gadis X dan Gadis Y berbicara.

Gadis X: Bla blabla bla.

Aku: Bla bla bla

Gadis Y: Bla bla bla

Gadis X: Eh Gadis Y, aku tengok kau dan Bear macam ada something2. Apa orang kata? Chemistry gittew. Korang taknak couple ke?


Aku tersedak.

Tak tau nak jawab apa.

Pikir!

Pikir!

Susun ayat!

Oh shet, Gadis Y dah jawab dulu.


Gadis Y: Hahahaha. Takde makna nya. Bear baik sangat doh.


TEBABOM!



Apa maksud dia?

Jadi macam mana ni?

Aku nak kena jadi jahat ke?

Kalo aku nak kena jadi jahat, jahat macam mana?

Jalan senyap2 belakang orang pastu terus molest orang?



Timbul persoalan di sini.

Kenapa taknak yang baik?


(cerita diolah, dan watak bukan nama sebenar untuk menjaga sensitiviti pihak tertentu)

9 comments:

Anonymous said...

desperate dowh ko nih! :D

(malas nak log in. pandai2 la ko teka aku siapa. hehe)

HEROICzero said...

atas ni kalau bukan kawan2 ko, aku syak azli.

weh bai, memang mcm tu duh. ayat "awak terlalu baik utk saya" seriously seriously FAKAP!

apa, kau nak orang jahat ke?

kalau tak nak, ckp je tak nak. tak payah konon mcm nak jaga hati cakap orang lain terlalu baik bla bla bla sebab buat lagi sakit hati jek.

babi. aku plak emo.

assalamualaikum!

Muhammad Abd. Hamid said...

babi adil. aku baru nak menyamar awek. wakakakakakaka :P

safwan said...

adil: chill doh.

aku ngan gadis y tu member2 je kot. saje menyamar sbg pasangan bercinta untuk mengaburi mata pihak berkuasa.

tapi kalau aku tgh tekel orang dan orang tu bagi ayat tu memang la aku akan emo satu hari.

ntah2 ayat tu meaning reverse. "aku terlalu baik utk kau"

azli:

babi azli. tak habis habis dengan permainan budak budak kau. for fuck's sake kau dah 22 tahun beech! hahahahhaa

Anonymous said...

i've been following your blog for quite some time.apparently we cannot solely judge a person through their looks or whatsoever.but judging you from all the entries that you post, i think you are sweet.

HEROICzero said...

kalau yg atas ni azli, pehhh~

Anonymous said...

i'm afraid im not one of your friends.. :) kadang manusia nie terlalu caught up dgn appearance they forgot that they are other personality traits to take into account rather than just looks.it's okay.it's not you.anyway,good day to you! aslmkm :)

Muhammad Abd. Hamid said...

adil: yg ni sah bukan aku.

anon: yeah he is a sweet guy, right?

promote safwan kawkaw ho liaw. hahaha

safwan said...

anon: thanks...